Google Glass як інструмент пограбування казино
Окуляри Google Glass ще не надійшли в продаж, а "умільці" вже винайшли безліч забавних способів їх застосування
Колін Джонс, професійний гравець з Сіетла, хоче використовувати Google Glass в якості платформи для навчання гри в Блек-Джек, а якщо бути точніше - техніці рахунку карт, оволодівши якою можна почати вигравати в казино .
Джонс вже проявив себе в ігровому світі: у 2003 він почав кар'єру азартного гравця з сумою трохи більше $2000 і вченим ступенем з математики. Через три роки він створив команду з 30 чоловік, кожен з яких був натренований на рахунок карт. За час своєї "роботи" команда встигла заробити близько $4 млн.
Тепер Колін Джонс спрямовує всі свої зусилля на розвиток онлайн-ресурсу, призначеного для залучення азартних гравців. На цьому ж ресурсі рекламується популярний додаток Blackjack Card Counting Trainer Pro для iOS, навчальне техніці підрахунку карт в грі Блек-Джек.
Джонс планує випустити аналогічний додаток для Google Glass. За його задумом, додаток буде виводити користувачам інструкцію про те, як рахувати карти. На питання, коли ж Google Glass сам навчиться рахувати карти, Джонс відповідає, що сам з нетерпінням хоче побачити, як далеко шагне ця технологія.
Проте вже зараз можна сказати, що надії Джонсона не виправдаються. Нещодавно власники найбільших у світі готелів та гральних закладів, в першу чергу розташованих в Лас-Вегасі, заявили, що вхід в гральні заклади в окулярах Google Glass буде заборонений . Основною причиною такого рішення стали побоювання, що відвідувачі будуть знімати фото і відео, що давно заборонено правилами казино і з чим активно борються всі адміністратори. З власниками гральних закладів солідарні і власники стрип-клубів. Так менеджер компанії Sapphire gentlemen's Club Пітер Франштейн відкрито заявив: "Google Glass прирівнюються до фото - і відеокамери, тобто до заборонених технологій в подібних закладах".
Варто відзначити, що це далеко не перший випадок, коли "нововведення" від Google Glass потрапляють під заборону. Так перше порно-додаток Tits & Glass для "розумних очок" проіснувало лише день, потім Google видалив його з Google Play. Додаток дозволяло користувачам робити інтимні фотографії і ділитися ними у режимі онлайн .
Таким чином, Google Glass і додаток з недвозначною назвою Tits & Glass істотно полегшує роботу операторів, які знімають популярну "полуничку" від першої особи: немає необхідності тримати в руках камеру, і піклуватися про громіздкому супутньому обладнанні. Додаток дозволяє легко розміщувати на веб-сайті тільки що зняте фото і відео, а відвідувачі та користувачі програми можуть переглядати завантажені фото і відео, голосувати за них і коментувати. Крім того, додаток мнгновенно повідомляє інших користувачів Google Glass про появу нового контенту і вони, при бажанні, можуть легко переглядати новинки.
Але, незважаючи на декларування розробниками таких благих цілей, як можливість інтимного спілкування пар, розділених відстанню або пошук партнера за допомогою Tits & Glass, Google слідом за видаленням додатки відразу ж оновила правила для розробників. У них компанія забороняє розміщувати програми, що містять еротичний та порнографічний контент. Втім, Tits & Glass доступно для скачування на однойменному сайті. Очевидно його можна встановити на Google Glass в "ручному" режимі.
Від азартної і порноіндустрії не відстає і ігрова. Так влітку 2013 в розробку надійшла масова багатокористувальницька онлайн-гра Swarm! для цифрових очок Google Glass. За сюжетом гравці перетворюються в мурах і виконують певні завдання, не відриваючись при цьому від повсякденної реальності. Розробкою займаються Даніель Естрада, професор філософії Університету штату Іллінойс, і Джонатан Лаухид з Колумбійського університету. Гра починається, коли учасники вранці залишають поріг свого будинку, надівши Google Glass.
GPS-Дані використовуються для відстеження місця розташування гравців під час виконання ними повсякденних справ. Інформація про стежках, якими ходять учасники, наноситься на карту. Ідея гри полягає не в тому, щоб стежити за людьми, а дивитися за тим, як вони проводять свій день , на що витрачають велику частину свого часу і як діяльність кожного з них перетинається з діяльністю інших гравців.
Сама по собі гра є відкритим джерелом інформації. Надані гравцями дані можуть бути згодом використані для складання пішохідних стежок або оптимізації руху громадського транспорту .
"Ні один мураха не скаже іншому, що йому робити і куди треба йти. Незважаючи на це, їм вдається організовувати колективну діяльність і досягати вражаючих результатів. "Swarm!" є симулятором мурашиної життя , покликаним допомогти людям зрозуміти, як це працює", - говорить Лаухид. Робочий прототип гри планується випустити до кінця поточного року.
Переглядів: 1283 | Коментарів: 0 | (0) |
Університет
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.