Google запатентувала систему відстеження погляду для визначення перегляду реклами
Компанії витрачають великі гроші для розміщення інформації рекламного характеру. Однак далеко не завжди користувачі, на яких ця реклама орієнтована, дивляться на неї. Щоб виправити цей недолік інженери компанії Google розробили систему відстеження погляду, яка дозволять визначити, чи дивиться користувач на рекламне оголошення і чи подобається воно йому. Відповідне рішення вже було запатентовано компанією Google.
У патенті описується схема роботи реклами з "оплатою за пильний погляд". Система відстежує погляд користувача, і з рекламодавця списуються кошти тільки в тому випадку, коли користувач фактично дивиться на рекламу. При цьому реклама з "оплатою за пильний погляд" може не обмежуватися тільки онлайн рекламою. Вона більше підходить для традиційної реклами, включаючи рекламні щити, журнали, газети та інших способів традиційної друкованої реклами. Система дозволяє визначити, як довго користувач дивиться на рекламу, а також супроводжуване цей перегляд зміна емоційного стану на підставі розширення зіниць.
Патент також включає пункт про латентному попередньому пошуку, який дозволяє відображати результати пошуку в межах поля зору користувача за допомогою пристрою Glass або іншого носимого комп'ютерного пристрою. Дані з пошуку в подальшому можуть використовуватися для майбутньої цільової демонстрації реклами.
Переглядів: 1468 | Коментарів: 0 | (0) |
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.