Вхід на сайт Реєстрація

Вхід на сайт

Логін:


Пароль:


   

Реєстрація     Забув пароль

Зробити домашньою Додати до закладок

Підписка на наші новини

Ви маєте унікальну можливість підписатись на цікаві новини нашого порталу і читати їх на наших сторінках в соціальних мережах у зручний для Вас час. Будьте в курсі подій!
 

Прийняття нового закону про місцеві вибори проігнорували два нардепи-мажоритарники від Житомирської області

15.07.2015 09:22

ввечері 14 липня Верховна Рада прийняла новий закон про місцеві вибори.

За відповідне рішення проголосували 257 народних депутатів.

З шести нардепів-мажоритарників від Житомирської області чотири були по - Володимир Арешонков, Олександр Ревега, Борислав Розенблат (всі - фракція Блоку Петра Порошенка) і Павло Дзюблик (фракція партії Народний фронт). Володимир Литвин та Віктор Развадовський (обидва - депутатська група Воля народу) під час голосування були відсутні.

речі, серед фракцій і груп Верховної Ради не дали жодного голосу за новий закон Опозиційний блок і група Воля народу.

Інформаційне управління Апарату Верховної Ради роз'яснило основні положення прийнятого Закону Про місцеві вибори.

Законодавчий акт визначає основні засади, організацію та порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів і старост.

Законом встановлено, що:

вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної в Закон України & quot; Про добровільне об'єднання територіальних громад & quot; об'єднаної сільської, селищної територіальної громади;

вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад проводяться за пропорційною виборчою системою у багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками місцевих організацій політичних партій із закріпленням кандидатів у територіальних виборчих округах, на які поділяється багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, території міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або території утвореної відповідно до Закону України & quot; Про добровільне об'єднання територіальних громад & quot; об'єднаної міської територіальної громади;

вибори міського (міст, кількість виборців в яких дорівнює або більше ніж 90000) голови проводяться за мажоритарною системою абсолютної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, що збігається відповідно з територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією об'єднаної міської громади;

вибори сільського, селищного, міського (міст, кількість виборців в яких менше ніж 90 000) голови проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, до якого входить територія відповідного села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду) , селища, територія об'єднаної сільської, селищної громади, територія міста.

Згідно Закону, інформація про кількість виборців, виборча адреса яких віднесена до території кожного міста, а також про виборчу систему, за якої проводяться вибори міського голови відповідно до частин четвертої та п'ятої цієї статті, публікується Центральною виборчою комісією на її офіційному веб-сайті , а також у загальнодержавних та (або) відповідних засобах масової інформації, не пізніше ніж за 5 днів до дня початку виборчого процесу відповідних чергових, позачергових місцевих виборів станом на 1 число поточного місяця.

Законом чітко встановлено кількісний склад відповідних місцевих рад, який буде визначатися Центральною виборчою комісією до початку виборчого процесу чергових виборів залежно від кількості виборців, які відносяться до відповідної територіальної громади, які проживають на території області, району, району в місті. Мінімальна кількість депутатів ради - 16 при чисельності виборців до 1000, максимальна - 120 депутатів при чисельності виборців понад 2 млн.

У разі якщо кількість депутатів, передбачена частиною третьою цієї статті для районної ради, менше, ніж кількість сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, територіальні громади яких входять до складу відповідного району, загальний склад цієї районної ради дорівнює кількості відповідних сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад.

Законом передбачено, що голосування проходить за допомогою бюлетеня, в якому вказані назви місцевих організацій партій та прізвище кандидата, висунутого відповідної місцевою організацією партії в цьому окрузі. Виборець має один голос. У випадку, якщо реєстрація кандидата, висунутого в територіальному окрузі, скасовано, виборець має можливість проголосувати за місцеву організацію партії, його висувала. Голос виборця вважається одночасно голосом за місцеву організацію партії і за кандидата, висунутого нею (ним) в цьому територіальному окрузі.

За результатами голосування дільнична виборча комісія підраховує кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію партії. Проміжні територіальні виборчі комісії встановлюють лише проміжні підсумки голосування окремо по кожному територіальному округу і передають їх до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних виборів.

Законом удосконалено процедуру утворення одномандатних виборчих округів, положення про прозорість фінансування виборчих кампаній, встановлена ??чітка і зрозумілу систему взаємодії виборчих комісій при підготовці виборів, встановлення підсумків і результатів голосування.

Законом також передбачено представництво не менше 30% однієї статті у виборчих списках.

Законом виключені з переліку суб'єктів виборчого процесу виборчі блоки, закріплено в закритій частині виборчого списку по одному лідеру цього списку.

Згідно Закону, право висунення на виборах мають право партії, які зареєстровані не пізніше ніж за 365 днів до дня виборів і які змінили назву не пізніше 180 днів до виборів.

У Перехідних положеннях Закону встановлено, що чергові місцеві вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів Севастопольської міської ради, депутатів районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад та міських, селищних, сільських голів на території Автономної Республіки Крим, а також депутатів обласних рад окремих районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад, міських селищних та сільських голів та об'єднаних громад на території Донецької та Луганської областей, призначені на 25 жовтня 2015 року, не проводяться у зв'язку із здійсненням Російською Федерацією тимчасової окупації і збройної агресії проти України і неможливості забезпечення дотримання стандартів проведення виборів ОБСЄ.

Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в яких не проводяться місцеві вибори, призначені на 25 жовтня 2015 року, визначається Верховною Радою України в постанові про призначення відповідних чергових місцевих виборів.

Законом внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, закони & quot; Про місцеве самоврядування в Україні & quot ;, & quot; Про Державний реєстр виборців & quot ;, & quot; Про здійснення державних закупівель & quot ;, & quot; Про статус депутатів місцевих рад & quot; та інші.

Законопроект зареєстровано за №2831-3.

Верховна Рада,Донецьк,Житомир,Литвин,Луганськ,Севастополь

Фото з сайту Верховної Ради


 
Переглядів: 370 Коментарів: 0
 (0)
Теми, персони та регіони, про які йдеться в новині:
Верховна Рада, Донецьк, Житомир, Литвин, Луганськ, Севастополь
Проінформуйте друзів! Натисніть на кнопку соціальної мережі
або скопіюйте посилання та відправте друзям чи напишіть у блог
Прямий лінк:
BB-code:
HTML:


Інші новини що можуть Вас зацікавити:




1

Інформаційне повідомлення


Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.