Вхід на сайт Реєстрація

Вхід на сайт

Логін:


Пароль:


   

Реєстрація     Забув пароль

Зробити домашньою Додати до закладок

Підписка на наші новини

Ви маєте унікальну можливість підписатись на цікаві новини нашого порталу і читати їх на наших сторінках в соціальних мережах у зручний для Вас час. Будьте в курсі подій!
 

Ніка-Тера побудує залізничну станцію, щоб збільшити вантажообіг

17.04.2013 17:44

ТОВ "МСП Ніка-Тера" буде готова технічно і організаційно досягти вантажообігу в 15 мільйонів тонн до 2015 року. Про це на нараді під головуванням Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула в Миколаївському морському торговому порту заявив голова ТОВ "МСП Ніка-Тера" Олександр Гайду.

Однак існує ряд факторів, який стримує досягнення цієї мети. Йдеться про будівництво об'їзної автомагістралі, залізниці, проведенні днопоглиблювальних робіт і створенні залізничної станції "Ніка-Тера".

- Нарощування обсягів перевалки вантажів на ТОВ "МСП Ніка-Тера" стане можливим лише за умови збільшення пропускної здатності транспортної інфраструктури Миколаївського регіону, - зазначив Олександр Гайду. - Реалізація таких масштабних проектів неможлива без підтримки на державному рівні.

Голова ТОВ "МСП Ніка-Тера" розповів, що станція "Жовтнева", яка крім "Ніка-Тери", обслуговує ще МГЗ і порт "Октябрьск", була запроектована на вантажопотік в 5 мільйонів тонн. Тому стає очевидною неможливість переробки "Жовтневій" великих обсягів вантажів, навіть за рахунок модернізації станції.

Для обслуговування вантажопотоку "Ніка-Тери" і сусідніх підприємств виникає необхідність будівництва нової залізничної гілки, так як в даний час залізничне сполучення зі станцією "Жовтнева" здійснюється за однопутной магістралі, яка проходить через житловий масив Корабельного району. І реалізація перспективного плану розвитку ТОВ "МСП Ніка-Тера" гостро поставить проблему пошуку альтернативного шляху розвитку залізничної інфраструктури.

Перед підприємством також гостро стоїть питання будівництва об'їзної автомобільної дороги, яка прийме на себе навантаження від трафіку вантажного автотранспорту як в район "Ніка-Тери", так і інших країн, що розвиваються по сусідству підприємств.

Черговим обмежуючим фактором на шляху збільшення вантажообігу є неможливість завантаження великотоннажних суден на повну осадку. Проведення ж днопоглиблювальних робіт Бузько-Дніпровського Лиманського каналу дозволить збільшити дедвейт судів і як наслідок обсяг вантажів, що перевантажуються.

Зазначимо, в президію наради, крім Олександра Вілкула, увійшли Міністр інфраструктури України Володимир Козак, Міністр економічного розвитку і торгівлі України Ігор Прасолов і перший заступник голови Миколаївської ОДА Геннадій Ніколенко.

У нараді взяли участь представники транспортної галузі, серед них - керівництво ТОВ "Порт" Очаків ", ДП" Спеціалізований морський порт "Октябрьск", ТОВ "МСП Ніка-Тера", ПАТ "ЧСЗ", ДП "Дельта-лоцман", КП "Міжнародний аеропорт" Миколаїв ", Служби автомобільних доріг у Миколаївській області та ін

В цій новині йдеться про: МОРСКиЙ СПЕЦіАЛіЗИРОВАНиЙ ПОРТ НіКА-ТЕРА тов, Председатель- Гайдо Олександр Васильович, нікатера, тов нікатера.


 
Переглядів: 816 Коментарів: 0
 (1)
Теми, персони та регіони, про які йдеться в новині:
Миколаїв
Проінформуйте друзів! Натисніть на кнопку соціальної мережі
або скопіюйте посилання та відправте друзям чи напишіть у блог
Прямий лінк:
BB-code:
HTML:


Інші новини що можуть Вас зацікавити:




1

Інформаційне повідомлення


Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.