У Росії придумали - як різко " збільшити показники побудованих доріг "
В кінці 2012 р Володимир Путін доручив уряду подвоїти темпи будівництва доріг - за 2013-2022 рр . побудувати і реконструювати вдвічі більше , ніж в 2003-2012 рр .
За оцінками Мінтрансу , для цього в середньому в рік треба будувати по 780 км федеральних магістралей - проти 320-350 км в минулому десятилітті - і 2940 км регіональних - проти 1000-1600 км .
Мінтранс вже попереджав : регіони можуть не виконати доручення через нестачу фінансування - їм не вистачає навіть на утримання наявної мережі . Подвоєння темпів будівництва федеральних доріг передбачено в держпрограмі розвитку транспорту ( см . Графік на стор . 05 ) . Але якщо бюджетні асигнування будуть скорочуватися , Росавтодор теж ризикує не досягти мети , каже федеральний чиновник , який курирує інфраструктуру .
Тому обговорюється невелике коректування , розповіли " Відомостям " два федеральних чиновника. Перший варіант - перенести термін виконання президентського доручення на 2023 або пізніше , кажуть співрозмовники " Ведомостей " . Росавтодор вже запропонував продовжити федеральну цільову програму до 2025 р , повідомив ИТАР - ТАСС керівник відомства Роман Старовойт. Продовження програми дійсно пов'язано і з президентським дорученням , пояснював інший співробітник Росавтодора .
Другий варіант - по -іншому враховувати протяжність штучних споруд : мостів , естакад , розв'язок і ін . Витрати на їх будівництво високі, а приріст кілометражу мінімальний, нарікає чиновник , який курирує інфраструктуру : наприклад , міст через Керченську протоку обійдеться в 247 млрд руб . , а приросту протяжності він дасть менше 20 км . Головним статистичним підсумком Керченського моста буде рекорд вартості кілометра , іронізує він. Щоб будівництво складних об'єктів допомагало виконати план Путіна , можна ввести спеціальний коефіцієнт для врахування їх протяжності , пояснюють співрозмовники " Ведомостей " .
Офіційно такі пропозиції ще не висувались , поки тільки йде обговорення , підкреслюють співрозмовники " Ведомостей " .
Представник Мінтрансу від коментарів відмовився , представник Росавтодору не відповів на запит.
Це не перша спроба скоригувати президентські доручення . Приміром , Мінфін , щоб оптимізувати витрати регіонів , запропонував змінити параметри індексації зарплат бюджетників , закладені в інавгураційних указах Путіна : допустити відхилення на 5 % від середньої зарплати по регіону , а з її розрахунку виключити заробітки держслужбовців і військових , оскільки їх зарплата не залежить від розвитку економіки регіону.
У випадку з автодорогами мова не йде про хитрощі обліку , вважає гендиректор Інституту економіки транспорту Вищої школи економіки Михайло Блинкин : політичне завдання подвоїти темпи просто слід перевести в інженерні рахункові категорії . Очевидно , що в статистиці не можна однаково враховувати однополосную дорогу п'ятою , нижчої , категорії і швидкісну автомагістраль , продовжує він , точно так само необхідно окремо враховувати розв'язки , естакади та інші складні об'єкти .
Щоб виконати політичне завдання подвоїти мережу , потрібно не дорогі штучні споруди будувати , а переключитися на будівництво в регіонах , рекомендує Блинкин : зараз дві третини витрат на дорожнє господарство припадає на Московський регіон в межах ЦКАД , третина - на дороги в інших регіонах , а має бути навпаки . При будівництві доріг в Москві або Санкт - Петербурзі частка витрат на підготовку території доходить до 60 % від загальної вартості через високі цін викупу землі , і ціна кілометра в Москві і в регіонах може відрізнятися в 10-15 разів. Якщо менше боротися з московськими пробками і концентруватися на розвитку регіональної мережі , то і політичну задачу виконати буде нескладно , укладає Блинкин .
Переглядів: 888 | Коментарів: 0 | (0) |
Путін
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.