Вхід на сайт Реєстрація

Вхід на сайт

Логін:


Пароль:


   

Реєстрація     Забув пароль

Зробити домашньою Додати до закладок
Герої АТО

У Донецьку відкрили новий залізничний вокзал

22.05.2012 03:25

Залізнична анархія закінчилася. Про це заявив у Донецьку віце-премєр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков

Відкриття комплексу залізничники перетворили в шоу, встановивши у нового транзитного вокзалу значних розмірів сцену і встеливши весь шлях перевезення керівництва країни, регіону і міста червоною килимовою доріжкою.

А квитки подорожчали

Разом з Борисом Колесніковим в Донецьк прибув і гендиректор Укрзалізниці Володимир Козак. Він вручив символічний ключ від обєкта його начальнику Світлані Марченко. Після цього було перерізано червона стрічка і з вікон вокзал посипалося конфетті.

Спілкуючись з журналістами, Колесніков зазначив, що новий вокзал дуже зручний і функціональний. Його пропускна здатність збільшилася на 20 тисяч осіб і складає 35 тисяч осіб на добу. Також тут зявилися 28 ескалаторів, 25 ліфтів і 120 відеокамер, яких раніше не було взагалі. До реконструкції в вокзальних залах було лише 120 місць для сидіння, тепер - 510. Кількість платформ збільшилася з трьох до пяти, а прилегла територія стала більше практично в чотири рази. Для інформування пасажирів зявилися 28 нових електронних табло і 21 монітор. Обслуговувати таке господарство будуть 450 фахівців замість 350. З моменту будівництва вокзалу в 1945-49 роках проводилася лише незначна реконструкція, не дозволяла збільшити пропускну здатність споруди.

Такі зміни дуже порадували керівників усіх рангів, за що найбільш відзначилися в ході реконструкції працівники Донецької залізниці удостоїлися відомчих і регіональних нагород.

- Двадцять років на залізниці була анархія, - заявив Борис Колесніков, розповідаючи, як держава, на його думку, наводить лад на цьому виді транспорту. Він повідомив, що через пять років у нашій країні не залишиться жодного старого поїзда - їх замінять новими. Зараз в Україні всього десять Хюндаев і код.

Ціну квитка на новий швидкісний поїзд Донецьк - Київ, який зі столиці відправиться до нас вже 5 червня, Борис Вікторович також назвав цілком прийнятною. Він упевнений, що всім по кишені другий клас за 367 грн. і перший за 564 грн. в один кінець. Віце-премєр вважає, що народ хронічно недоплачує Укрзалізниці більше 50% реальною вартості наших квитків. Уряд вирішив викорінити таку практику. Однак, резонно помітять читачі Донбасу, тоді і українці мають право вимагати від держави зарплати, адекватної вартості квитка.

Серед здорових ідей Кабміну - повернення до продажу залізничних квитків за документами, що посвідчують особу. Це дозволить мінімізувати спекуляції.

Комфорт і зручність на практиці

Як зясувалося, вокзальні будівлі отримали сучасні прибудови, за всіма параметрами перевершують старий комплекс. І якщо раніше діяв один вокзал, який одночасно був пасажирських і приміських, то тепер тут цілий комплекс, що складається з трьох окремих вокзалів: для пасажирів далекого прямування, приміського і транзитного. Всі вони зєднані між собою конкорсами (надземними спорудами) і підземним переходом. Журналісти виявилися першими пасажирами нового комплексу та про-йшли стандартними маршрутами, за якими вже з вівторка будуть пересуватися донеччани і гості шахтарської столиці.

що Приїхали на вокзал міським громадським транспортом з метою виїхати поїздом далекого прямування потрібно далі входити в старий будинок. Справа тут, як і раніше, розташовані квиткові каси, а зліва - зал очікування (вже підвищеного комфорту). Тут є мякі крісла, буфет, а на підлозі розстелений великий килим.

Перед дорогою іноді виникає потреба відвідати туалет. Вони залишилися на колишніх позиціях, втративши лише касирів. Справити нужду на донецькому вокзалі відтепер можна безкоштовно не тільки пасажирів із квитками, але і всім бажаючим. Однак залізничники залишили в клозетах віконця, які раніше ми в поспіху простягали свої гривні.

Там, де був вихід на перон, тепер ескалатори, що ведуть на великій у залі прибуття, що зєднує старий вокзал з новим транзитним. У залі прибуття розташований над шляхами. Він досить широкий, і в ньому розміщено багато комфортних крісел для чекаючих. Тут же розмістяться невеликі торгові точки. З цього надземного переходу на перони ведуть спеціальні виходи, над яким розташовані табло з інформацією про поїзді і часу його відправлення та прибуття.

Донецьк,Київ

Дивись, на цьому поїзді до Києва можна доїхати всього за шість годин!.

ДО поїздів далекого прямування через великий у залі прибуття можна потрапити і з транзитного вокзалу, розташованого на вулиці Артемівської. Зараз цю частину міста не впізнати. Тут є і стоянка для транспорту, і навіть нова автостанція.

- Звідси відправляються автобуси лише приміського і міського повідомлення. Міжміські маршрути тут не обслуговуються, - розповіла кореспондентові Донбасу диспетчер комунального підприємства Донецкпастранс Олена Бардус.

В транзитному вокзалі є дві каси далекого прямування, тому йти за квитком старе будівля не потрібно.

А ось для того, щоб вийти на платформу, з якої відправляються електрички, доведеться пройти через турнікет. Він відкривається в той момент, коли пасажир підносить квиток до спеціального пристрою. Тут же розташована екстрена каса для тих, хто не купив проїзний документ в основному, приміському вокзалі.

- Оформляти квитки в касах доведеться і всім пільговикам, - повідомив головний інженер пасажирської служби Донецької залізниці Ігор Білоусов. - Досить предявити касиру пенсійне або інше пільгове посвідчення.

І з транзитного, і з приміського вокзалів до електричок можна вийти лише через малий у залі прибуття. Сам приміський вокзал розташований біля трамвайного кільця, всередині якого буде організований відстій всіх автобусів, що відправляються з привокзальній площі.

В новому вокзальному комплексі створені гарні умови для людей з обмеженими фізичними можливостями. Тут є спеціальний зал очікування і камера схову, розташована в старому вокзалі, праворуч від входу з привокзальній площі.

- Це приклад для інфраструктури всіх міст України. Тут є і ліфти, і туалети, і пандуси для нас. І все це нормально зроблено і реально працює, - поділився з кореспондентом Донбасу голова обласної правозахисної організації інвалідів Володимир Землянкин, який брав участь в офіційному прийнятті цього обєкта Національною асамблеєю інвалідів.

В цілому новий вокзал цілком функціональний і зручний для людей. Головне, щоб показана журналістам і керівникам країни комфортність і доступність з включеними кондиціонерами, ескалаторами, мякими кріслами і навіть безкоштовними туалетами не виявилася, як часто буває, показної акцією одного дня.

Недоробки

В новому вокзальному комплексі для пасажирів створені в цілому комфортні умови, однак, як часто буває, не продумали все - побудовані виходи з конкорсов на перони, за словами Ігоря Білоусова, незабаром будуть перебудовувати. Виявилося, будівельники не передбачили абсолютно ніякої вентиляції в цих спорудах. Увійшовши в них по жарі, людина відчуває ефект лазні.

З істотних недоліків, значущих для гостей міста - зміст сенсорних терміналів, розташованих в холах вокзалу. На їх екранах пасажирам пропонується інформація про розклад руху міського транспорту, готелях, місцях відпочинку та ін. Однак при запиті розкладу трамваїв, автобусів і тролейбусів відкривається зовсім порожня вкладка, а серед місць культурного проводження часу значиться... аптека.


Ілля Суздалев. Фото Ольги Кононенко.

Теги: Донецьк, Донбас, Донецька область, ціна, вартість, поїзд, Укрзалізниця, губернатор, залізниця, Борис Колесніков, залізничний вокзал, відкриття, Андрій ишацький, Андрій Федорук

В цій новині йдеться про: вокзал вартість квитка донецьк.


 
Переглядів: 1173 Коментарів: 0
 (0)
Теми, персони та регіони, про які йдеться в новині:
Донецьк, Київ
Проінформуйте друзів! Натисніть на кнопку соціальної мережі
або скопіюйте посилання та відправте друзям чи напишіть у блог
Прямий лінк:
BB-code:
HTML:


Інші новини що можуть Вас зацікавити:




1

Інформаційне повідомлення


Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.