Найбільш " просунутим " політиком Одеси знову став Гончаренко
Протягом усього 2013 року, співробітники Інституту Політичної Інформації відстежували , яким чином одеські політики використовують соціальні мережі та Інтернет в цілому , у своїй діяльності.
Про це повідомляє прес -служба організації .
Слід зазначити , що після парламентської кампанії 2012 року близько десяти політиків закрили власні сайти. У деяких випадках доменні імена перейшли до інших власників , після чого замість сторіночки політика там почали функціонувати інші ресурси , серед яких сайти служб новин , інтернет-магазини , а в одному випадку і реклама інтимних товарів.
У першій двадцятці складеного рейтингу в основному діючі депутати радий різних рівнів. Очолює список , як і раніше , Олексій Гончаренко. До цих пір не втратив своїх позицій колишній міський голова Одеси Олексій Костусєв - у нього друга позиція . Третій найбільш активний в Інтернеті політик - Сергій Ківалов. Недалеко від першої трійки відстали Георгій Селянин , Антон Кіссе і Світлана Фабрикант . Так само активно проявляють себе в соціальних мережах Володимир Курінний , Павло Вугельман і Геннадій Труханов. Замикають двадцятку на даний момент Ігор Марков і Павло Кириленко.
Більше 80 % інтернет- активних Одеських політиків мають представництво в соціальній мережі " Фейсбук" . При цьому , число депутатів використовують "Вконтакте" в 2013 році впало на 15 %, а " Твіттер " почали використовувати не більше 10 % політиків.
Як відзначають співробітники Інституту Політичної Інформації , незважаючи на закриття багатьох персональних сайтів , у політиків з'явилося більше персональних сторінок в соціальних мережах. Багато депутатів , які не мали раніше своїх представництв в Інтернеті , вирішили ними обзавестися . У цілому спостерігається позитивна динаміка. Проте на даний момент продовжують функціонувати велика кількість несправжніх профайлів політиків.
Критеріями оцінки послужили:
Наявність облікового запису в соціальній мережі " Вконтакте" - 50 балів.
Кількість друзів ( передплатників ) у соціальній мережі " Вконтакте " - за кожні 10 передплатників нараховується 1 бал.
Наявність облікового запису в соціальній мережі " Фейсбук" - 50 балів.
Кількість друзів ( передплатників ) у соціальній мережі "Фейсбук " - за кожні 10 передплатників нараховується 1 бал.
Наявність особистого інтернет- сайту - 150 балів
Переглядів: 1153 | Коментарів: 0 | (0) |
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.