На Facebook зявляться тематичні списки акаунтів і сторінок
Соціальна мережа Facebook запускає функцію Interest Lists, яка дозволить створювати і підписуватися на тематичні списки новин від користувачів і публічних сторінок, повідомляє корпоративний блог Facebook.
Функціонал Facebook вже давно дозволяв користувачеві обєднувати в групи своїх друзів і фільтрувати за допомогою цих списків стрічку новин - наприклад, читати оновлення тільки від колег.
Нова функція Interest Lists дозволить перетворити Facebook в персоналізовану газету зі спеціальними секціями або новинними стрічками - за темами, які важливі для вас, - пише в блозі Facebook розробник Ерік Фоллер.
В тематичні списки, які створюють самі користувачі, можна включити акаунти відомих людей, публічні сторінки (Pages) брендів, організацій і компаній або акаунти звичайних користувачів.
Якщо Facebook-користувача цікавить якась конкретна тематика - наприклад, новини IT, гравці NBA або шоу-бізнес в цілому - він може пошукати що цікавить список серед вже створених іншими користувачами і підписатися на його оновлення.
Наприклад, передплатники списку 2012 US Presidential Candidates будуть отримувати новини кампаній всіх кандидатів у президенти, а також публікації на тему виборів від ведучих видань СА.
У випадку, якщо користувач не знайшов, що його цікавить список, він може створити його самостійно. За словами розробників, в найближчі тижні всі користувачі зможуть побачити вкладку Інтереси на лівій панелі закладок головної сторінки Facebook. Зайшовши в неї, можна побачити список вже створених тематичних добірок і кнопку з пропозицією створити власну.
Можливість підписатися на оновлення відразу декількох сторінок і користувачів, повязаних однією тематикою, існує у конкурента Facebook - соцмережі Google+. C вересня 2011 року користувачі Google+ можуть поділитися з друзями своїми колами спілкування, які раніше міг бачити тільки що їх людей.
Можливість упорядкувати до списків ті мікроблоги, на які підписаний користувач, існує в сервісу Twitter. Користувачі Twitter також можуть підписатися на весь список блогів відразу.
Раніше повідомлялося, що Facebook, YouTube і Twitter - найдорожчі бренди соціальних мереж у світі.Переглядів: 1225 | Коментарів: 0 | (0) |
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.