Вхід на сайт Реєстрація

Вхід на сайт

Логін:


Пароль:


   

Реєстрація     Забув пароль

Зробити домашньою Додати до закладок

Підписка на наші новини

Ви маєте унікальну можливість підписатись на цікаві новини нашого порталу і читати їх на наших сторінках в соціальних мережах у зручний для Вас час. Будьте в курсі подій!
 

Повітряний порт як арт-об'єкт. Аеропорт Денвера обріс купою домислів

04.08.2015 08:10

Міжнародний аеропорт в Денвері (штат Колорадо, США), або DIA, вже ніколи не буде просто аеропортом, нехай і одним з найбільших у світі. По-перше, він одночасно є гігантським музеєм, де проходять експозиції предметів сучасного мистецтва. По-друге, DIA став єдиним у світі аеропортом, з яким пов'язують саму екстравагантну теорію змови, пише Дмитро Громов у №29 журналу Кореспондент від 24 липня 2015 року.

У незвичайних настінних панно, які ще називають фресками, прихильники теорії розшифрували послання про встановлення на Землі Нового світового порядку під владою так званого золотого мільярда - правлячої еліти, значна частина якої знаходиться в США.

По залах аеропорту розкидані незвичайні скульптури, знаки і артефакти, що свідчать конспірологам про причетність до будівництва DIA масонів, а також пов'язаних з ними вищих урядових та бізнесових кіл. У поданні любителів шукати таємне в явному Денверський аеропорт створювався з метою замаскувати гігантське підземне сховище для обраних представників суспільства на випадок ядерної катастрофи.

Фото АР Денверський аеропорт є величезним виставковим залом

Про те, що DIA - більш ніж просто аеровокзал, на думку прихильників теорії, свідчить його вартість - $ 4,8 млрд, значні масиви землі, вилучені при будівництві та великі підземні приміщення.

"Є багато теорій змови про DIA, - визнає Стейсі Стегман, директор з комунікацій аеропорту. - Деякі люди кажуть, що під ним є підземний секретний урядовий блок, інші - що ним керують приховані інопланетні структури, треті - що там проводяться випробування психологічної війни . Люди запитують про фрески, про мистецтво. Я не знаю іншого об'єкта, який викликав би так багато питань з цього приводу ".

Другим справою літаки

До того як в 1995 році в 20 милях від Денвера був відкритий DIA, в межах міста діяв старий аеропорт - ім. Степлтона. Місцеві жителі скаржилися на шум, і в 1989-му тодішній мер Федеріко Пенья переконав уряд створити нові повітряні ворота.

Їх планували відкрити в жовтні 1993-го. Однак через часту зміну підрядників, численних змін у вимогах авіакомпанії United Airlines, чиїм хабом повинен був стати DIA, страйки робітників, збоїв у роботі автоматизованої системи сортування багажу дата відкриття переносилася.

Сума майже $ 5 млрд здається конспірологам немислимою для будівництва аеропорту, нехай і найбільшого в світі

У підсумку аеровокзал заробив лише 28 лютого 1995, а його кошторис була перевищена на $ 2 млрд. Сума майже $ 5 млрд здається конспірологам немислимою для будівництва аеропорту , нехай і найбільшого в світі.

Дійсно, DIA - найбільший за площею в США (140 кв. Км - це вдвічі перевищує площу Манхеттена, підкреслюють конспірології) і другий у світі після Міжнародного аеропорту Короля Халіда (Саудівська Аравія).

Його злітно-посадкова смуга - найдовша в Америці для цивільних літаків. У 2007 році аеропорт зайняв 11-е місце в світі за пасажиропотоком (49800000) і 5-е за обсягом трафіку (більше 614 тис. Вилётов і посадок).

Втім, це далеко не всі рекорди. Довжина оптико-волоконних ліній DIA становить 5.300 миль, а звичайних комунікацій мідного кабелю - 11.365 миль. Протяжність конвеєрних ліній з транспортування багажу та підземних доріг для багажних транспортерів становить 19 миль. Причому через приховані тунелі можуть без зусиль проїжджати вантажівки, а частина з них взагалі не використовується.

Фото АР Один з арт-об'єктів в залах аеропорту

Жоден інший аеропорт в Сполучених Штатах не володіє такими комунікаціями, стверджують прихильники теорії змови, і все це свідчить про те, що DIA призначається не тільки для прийому і відправки пасажирів повітряними шляхами.

Незважаючи на те що Денвер розташований на рівнині, при ритті для підземного будівництва звідти було вивезено таку ж кількість землі, що і при створенні Панамського каналу. Крім того, на самому початку зведення хаба були зведені, нібито помилково, деякі п'ять будівель, потім знесених.

Нарешті, підрядники кілька разів змінювалися, як тільки виконували свою частину роботи. А фінансування будівництва DIA конспірології пов'язують з компанією Silverado, головою якої був Ніл Буш, син тодішнього президента США, Джорджа Буша-старшого. З останнім теорія про Новому світовому порядку асоціюється в очах її прихильників найтісніше.

І вони роблять висновок: під денверського аеропортом знаходиться чи то секретна військова база, чи то місто-притулок для порятунку світової еліти. У їхньому середовищі ходять чутки, що сильні світу цього, зокрема, британська королівська сім'я, таємно придбала нерухомість поряд з DIA.

Згідно ще однієї здогаду, підземні військові бази North American Aerospace Defense Command і Cheyenne Mountain Operations Center, що володіють альтернативним командним ядерним бункером, що в 120 милях від аеропорту, з'єднані з DIA підземним тунелем.

Розслідуванням таємниць аеропорту займаються багато ентузіастів пошуків глибинного сенсу. Один із них - відомий американський актор, шоумен і політик, екс-губернатор Міннесоти Джессі Вентура. Конспірологи часто цитують фрагмент з його передачі Теорія змови , в якій він інтерв'ює експерта з будівництва підземних бункерів Брайана Кедмена.

- Найбільший бункер в США, близько 100 тис. Кв. м, був побудований урядом на Середньому Заході, в Колорадо, і знаходиться під урядовими будівлями, - стверджує Кедмен.

- Але ж така споруда неможливо приховати - воно неминуче видасть себе якимись комунікаціями, що виходять на поверхню, - сумнівається Вентура.

- Ні, якщо побудувати це під уже існуючими будівлями, наприклад дуже великим аеропортом. Можна легко побудувати притулок під ним, - відповідає фахівець, підтверджуючи ведучому передачі, що натякає на аеропорт Денвера.

Стегман спростовує всякі розмови про таємне призначення підземних комунікацій аеропорту. Він не заперечує, що в системі транспортування багажу DIA є старі лінії, які не використовуються, і що розміри тунелів відповідають тому обсягом багажу, що проходить через хаб.

"Я думаю, що люди будуть дуже розчаровані, коли вони, витративши якийсь час, самі побувають під DIA, - говорить Стегман. - Ми перебуваємо під наглядом 53 млн чоловік [нинішній річний пасажиропотік], і було б досить важко приховати від них таємну діяльність кількох тисяч співробітників аеропорту ".

Сон розуму

Найбільш яскрава частина теорії про DIA пов'язана cмногочісленнимі символами, нібито зашифрованими в оформленні будівлі та її території.

Перше, що кидається в очі пасажирам, підлітає до хабу, це система злітно-посадочних смуг, зроблена у вигляді свастики. Для одних це натяк на головний елемент герба націонал-соціалістської Німеччини, а значить, на відродження фашизму. Для людей з більш широким кругозором це древній містичний знак, використовуваний в тому числі і в окультних знаннях, але від цього не менш підозрілий.

За версією проектувальників ВПП, така схема не несе ніякого символізму, а є найбільш зручною для управління рухом літаків, знижує залежність зльотів і посадок від погодних умов, адже "завихрення" смуг навколо пасажирських терміналів спрямовані на всі сторони світу. Крім того, розташування ЗПС дає можливість подальшого розширення аеропорту і дозволяє істотно знизити утворення черг з літаків і на них.

Інший загадковий знак до онспірологі вбачають в загострених білих шатрах, що накривають термінали DIA в якості додаткової даху. За задумом їх творців, вони повинні нагадувати снігові вершини Скелястих гір, які проходять через Колорадо. Однак змовницьки версія приписує їм іншу символіку: аеропорт побудований на місці індіанського цвинтаря. Аборигени протестували проти осквернення їх святині, і вмовити їх вдалося, лише включивши в архітектуру білі шатри, що є чином вігвамів.

Нарешті, третій таємний знак, що зустрічає пасажирів при під'їзді до терміналу, - гігантська скульптура коня-мустанга з литого скловолокна. Мустанги також служать пам'яткою Колорадо, але прихильників теорії змови таке просте пояснення не влаштовує. Тим більше що вид цього арт-об'єкту дає багату поживу для фантазій. Блідо-блакитний кінь з роздутими венами встав на диби, а вночі його очі підсвічені червоним світлом.

Фото Denver Department of Aviation Скульптура коня з'явилася в Денверському аеропорту в 2008 році

Скульптура була відкрита набагато пізніше самого аеропорту, в 2008-му. Історія її створення теж повне містичного жаху. Відомий своєю екстравагантною манерою скульптор мексиканського походження Луїс Джіменес ліпив Блакитного мустанга 15 років, поки не був убитий власним же творінням. Майстер загинув у своїй студії 13 червня 2006 року, коли великий осколок скульптури впав йому на ногу і розірвав артерію. Роботу над твором завершували його діти.

Для конспірологів зловісна статуя коня тут же перетворилася на Блідого коні Апокаліпсису, ім'я якому Смерть. Він тягне за собою загибель не тільки свого творця, а й інших людей. Місцеві жителі охрестили Мустанга троянським конем Нового світового порядку.

Більш розгорнуто про те, що чекає людство, за уявленнями людей, одержимих синдромом пошуку глибинного сенсу, віщають картини на стінах залів аеропорту авторства художника-монументаліста також мексиканського походження, Лео Тангума. Їх загальна видима тема - боротьба людства з різними бідами - геноцидом, фашизмом, екологічним забрудненням, хворобами.

На одній з картин зображений гибнущий місто, палаючий ліс і три мертві дівчинки трьох основних земних рас в гробах як символи загибелі світу. Ще одна, жива індіанська дівчинка, тримає в руках кам'яну табличку, на якій прихильники теорії прочитують фрагмент календаря Майя, відомого своїми пророцтвами про кінець світу, а у формі каменю вбачають географічні обриси Росії.

Її опонента, США, на цій фресці символізує мертвий барс, вважає американський проповідник Вільям Теплі, який виступає на YouTube з роликами, викриває "змова" навколо DIA. Барс, згідно книзі пророка Даниїла в Біблії, - один з чотирьох звірів, що символізують імперії, які очікує загибель. І тепер ця доля загрожує Америці, вважає Теплі.

Фото АР Картина Лео Тангума на стіні залу аеропорту

На іншій картині барс зображений ще живим в оточенні дитинчат, в забарвленні одного з яких проповідник знаходить зашифровану напис Voodoo, вважаючи це ознакою появи чорного президента Барака Обами. На цій же частині фрески група людей зосереджена навколо смаглявою дівчинки з німбом, на зразок сцени з євангельської Таємної вечері Христа і апостолів. Теплі вважає це знущанням демонічних змовників над релігійними святинями.

Головне зло втілене на правій частині панно у фігурі зловісного солдата в протигазі і з мечем, який знищує все живе. А на лівій той же солдат переможений, і хлопчик, одягнений в національний одяг (на думку конспірологів, баварську) з червоною краваткою, перековує меч на рало.

Фото АР Страшні картини на стінах залів аеропорту породжують купу домислів

Прихильники теорії вважають дивним, що розказана таким чином історія читається не звично справа наліво, а навпаки. І якщо її читати все ж так, як зручніше більшості людей, то виходить протилежний сюжет: хлопчик кує меч для солдата, потім знищує людство.

Не менш тривожні натяки любителі таємниць бачать і в інших об'єктах мистецтва, розташованих в аеропорту. Наприклад, в скульптурі демонічного істоти горгулі, що виглядає з валізи.

Фото АР Ще один страхітливий арт-об'єкт в залах аеропорту

Незрозумілі простим пасажирам артефакти і символи вони знаходять на чудовому гранітному підлозі DIA. Це зображення вимерлих тварин, знайдених в Колорадо, а також індіанські слова з містичним змістом.

На меморіальній дошці з традиційною для таких випадків капсулою, що закладається при початку великого будівництва, яку слід відкрити в 2094, красується головний символ масонства - циркуль і косинець з вписаною в них літерою G, що означає слово god (бог).

Втім, зали аеропорту містять масу інших різних знаків і арт-об'єктів, ще більш екстравагантних. Наприклад, більше 5 тис. Пропелерів, встановлених на протязі милі в тунелі, через який міні-поїзда транспортують пасажирів. Ці гвинти обертаються від природних повітряних потоків підземки.

На такому тлі фрески DIA не викличуть особливого подиву, особливо у людей, знайомих з латиноамериканської монументальним живописом і такими класиками цього напрямку, як Сікейрос і Дієго Рівера.

Денверський аеропорт, крім свого прямого призначення, давно став гігантським виставковим залом зі своєю програмою розвитку мистецтва та культури

Денверський аеропорт, крім свого прямого призначення, давно став гігантським виставковим залом зі своєю програмою розвитку мистецтва та культури. Вона передбачає не тільки залучення пасажирів, але і просування сучасного мистецтва в цілому. На додаток до своєї постійної колекції DIA курирує тимчасові виставки, співпрацюючи з музеями та установами культури.

***

Цей матеріал опубліковано в №29 журналу Корреспондент від 24 липня 2015 року. Передрук публікацій журналу Корреспондент в повному обсязі заборонено. З правилами використання матеріалів журналу Корреспондент, опублікованих на сайті Корреспондент.net, можна ознайомитися тут.


 
Переглядів: 535 Коментарів: 0
 (0)
Теми, персони та регіони, про які йдеться в новині:
Саудівська Аравія
Проінформуйте друзів! Натисніть на кнопку соціальної мережі
або скопіюйте посилання та відправте друзям чи напишіть у блог
Прямий лінк:
BB-code:
HTML: ' type="text" class="block_input1" readonly="readonly" />


Інші новини що можуть Вас зацікавити:




1

Інформаційне повідомлення


Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.