"Що-небудь будувати на заводі 61 комунара - проступок", - екс-директор "Океану" Романчук
Перш ніж продавати ДП "Суднобудівний завод ім. 61 комунара" цілком або ж якусь його окрему частину, цех - потрібно спочатку переконатися в тому, що дане підприємство не входить до списку стратегічних об'єктів України. Необхідно чітко вивчити стан заводу, перш ніж приймати подібні рішення про його продаж. Таку думку в коментарях НікВестям озвучив Герой України, колишній керівник суднобудівного заводу "Океан" Микола Романчук.
Так, за його словами, необхідно упевнитися в тому, що в стратегії ДП "Завод ім. 61 комунара" прописано, чи підлягає вона інвестування з приватного капіталу.
- У стратегії підприємства, а це державне підприємство, чи підлягає вона під інвестиції, під компенсації, під завантаження? Якщо воно не підлягає ... Сьогодні, я не хочу ні в якому разі нікого образити, сьогодні технології європейської будівлі судів (я не кажу про китайську, я не говорю про корейську, я не говорю про японську), вони наскільки на заводі вчорашні (швидше за все, мається на увазі те , що технології на заводі ім. 61 комунара значно відстали від європейських технологій будівництва суден, - НікВесті), що-небудь будувати на заводі ім. 61-го комунара - це проступок, - упевнений Микола Романчук.
Колишній керівник "Океану" припускає, що якщо все-таки миколаївський завод не входить в стратегічний перелік держпідприємств, то в такому випадку його можна реалізовувати як цілісний об'єкт, а не по частинах, привертаючи тим самим туди значно більший потік інвестицій.
Разом з тим Микола Романчук вважає, що час, коли завод міг виконувати замовлення військово-промислового комплексу, безповоротно пішло.
- Я особисто вважаю, що поетапний розвиток підприємства (заводу ім. 61 комунара, - НікВесті) - це можливо і реально. Не потрібно будувати якісь там небесні, ці самі, мрії, що будувати там авіаносці, або там будувати протичовнові кораблі, або там будувати супертрауллера. Не потрібно. Вони будували, так, це їхня історія, це забирати не можна. Потрібно починати з малого - це робити невеликі баржі, робити невеликі буксири, - каже Герой України Романчук.
Він нагадав і про те, що один з стапелів ДП ??"Суднобудівний завод ім. 61 комунара" сьогодні заповнений. І немає, за його словами, чіткого розуміння, що робити з недобудованим судном по цьому замовленню.
- Стапель-то один, новий він заповнений замовленням № 1148 стоїть же. Порізати його на металобрухт - не можна через міжнародних зобов'язань. Спускати його на воду? Він не готовий. Тобто там поетапно можна вирішувати проблеми, можна розвивати завод. Але це, знову-таки, план повинен бути узгоджений з державою. Або вивести завод (зі списку, - НікВесті) стратегічного підприємства. Тобто дати можливість 100% приватизацію, забрати на себе частину боргів, які треба віддати людям у вигляді заробітної плати. Дати можливість прийти нормальному інвестору і потихеньку розвиватися, - говорить він.
Микола Романчук вважає абсурдною подібну ситуацію, коли в сусідній Туреччині 180 діючих і завантажених суднобудівних підприємств, в Китаї - 612, а в Україні - 9 і "навколо вода і нічого не працює".
Нагадаємо, як раніше повідомлялося, нещодавно працівники ДП "Суднобудівний завод ім. 61 комунара" влаштували пікет під Миколаївською облдержадміністрацією з вимогою, щоб обласні влади терміново зайнялися вирішенням проблеми погашення заборгованості по зарплаті, яка складає більше 30 млн гривень.
Трохи пізніше, в ході спільної наради з представниками профкому та робочими цього заводу губернатор області Микола Круглов повідомив, що планується продати частину заводу для того, щоб погасити заборгованість по зарплаті перед трудовим колективом.
В цій новині йдеться про: что ждет завод 61 коммунара, дп суднобудівний завод ім. 61 комунара новини, Что ждет завод 61Комунара в 2012, завод комунар перший фото, завод 61 комунара.
Переглядів: 1349 | Коментарів: 0 | (0) |
Миколаїв
| ||||||
Інші новини що можуть Вас зацікавити:
|
1
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.